Vaak gestelde vragen
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij een email met de verzendbevestiging van uw pakket. Wij geven ook het trackingnummer door waarmee u de levering kunt volgen.
Alle prijzen die op de The Blender website vermeld worden zijn inclusief BTW.
Indien u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag, of indien u meer informatie wenst, stuur ons een bericht aan de hand van het contactformulier.
Als u niet thuis bent op het moment van de levering, zal de bezorger een afwezigheidsbericht in uw brievenbus achterlaten om u te informeren dat uw pakket beschikbaar is in het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Dankzij de registratie van de garantie van uw toestel kan u uw document veilig bewaren. Om te registreren, ga naar de registratiemodule voor de garantie.
Breng uw toestel naar een selectief sorteercentrum of naar het dichtstbijzijnde afvalverwerkingscentrum.
Download en druk uw factuur rechtstreeks van uw account af met de 2 onderstaande stappen:
- Selecteer de desbetreffende bestelling.
- Download uw factuur.
Neem contact op met ons via het contactformulier voordat u het terugstuurt.
Wij kunnen u dan gedetailleerde instructies bezorgen en misschien kunnen wij u helpen met bijkomende uitleg of een alternatief.
De algemene verkoopvoorwaarden bepalen dat een toestel kan teruggestuurd en terugbetaald worden binnen een termijn van 14 dagen vanaf de aankoopdatum. Het toestel moet in de originele staat en ongebruikt teruggestuurd worden. De transportkosten zijn voor de rekening van de koper. Wij adviseren u ten zeerste om het toestel aangetekend of met een postopvolging te versturen en een verzekering te nemen bij de transportfirma. Zodra we het product hebben ontvangen en nagekeken zullen wij de terugbetaling uitvoeren.
De leveringskosten in België bedragen 7,5€.
De leveringskosten naar Frankrijk, Luxemburg en Nederland bedragen 12,5€.
Bij een aankoopbedrag van 80€ is de levering gratis!